laupäev, 25. aprill 2015

Üheksas kodutöö. Uuring.

Teostasime IKT-innovatsiooni kaardistus- ehk ülevaateuuringu kolmes õppeasutuses - lasteaias, põhikoolis ja kõrgkoolis.
Kasutusel oli CBAM-mudel: http://www.sedl.org/cbam/. Vastajad hindasid 7-pallisel Likerti skaalal, mille ühes otsas oli "Ei nõustu üldse" ja teises otsas "Nõustun täielikult". Vastajateks oli 27 töötajat kolmest erinevast haridusasutusest ja uurimise all oli Google Drive´i kasutuselevõtt igapäevase töövahendina.


Analüüsisime uuringu sisereliaabluse koefitsenti Exceli tabeli ja Chronbachi alfa abil. Koefitsent tuli 0.8219671281, mis alltoodud tabeli põhjal on hea.




Uuringu märksõnad: kooperatiivne õppimine (küsimused 25, "Sooviksin kolleegide tagasiside põhjal oma Google Drive´i alaseid oskusi ja teadmisi veelgi täiendada"; 34. Ma sooviksin teiste kogemustest õppides kolleegide harjumusi Google Drive kasutamisel edasi arendada.), refleksioon, elukestev ümberõpe, õpipartnerlus, enesejuhitud õpe.



MEIE KÜSITLUS (VAJUTA PEALKIRJALE)

MEIE UURING PILDIS (VAJUTA PEALKIRJALE)

MEIE UURINGU ESITLUS




Kasutatud materjalid:
* Härra Chronbachi leiutis. Loetud aadressil http://klaster.ee/harra-cronbachi-leiutis/
* Concerns-Based Adoption Model (CBAM). Loetud aadressil http://www.sedl.org/cbam/


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar