Valisin kodutööks ühe eelmise aasta alguses enda poolt läbi viidud tunni väikeste täiendustega. Tunni näidisülesanded ei ole küll üks-ühele täpsed, aga annavad ehk eesmärgi edasi.
Tegemist oli muusikaloo tunniga, sissejuhatav osa teemasse džässmuusika, täpsemalt "Džässmuusika ajalooline taust ja džässmuusika tunnusjooned".
Tunni peaaegu täpset kirjeldust saab näha SIIN.
Suures nägi tund välja selline:
1. Tutvumine IKT vahenditega Coggle ja Padlet
2. Tutvumine tekstide ja muusikanäidetega
3. Coggle ideekaardi ülesanne paaristööna
4. Padlet veebitahvli ülesanne rühmatööna
5. Test Google Form
Kui ma seda tunnikava koostasin, siis vähemalt ideaalis mõlkus mul meeles kognitiivne ja mitte biheivioristlik õppimine. Ideekaardi koostamine iseenesest on kognitiivne tegevus, kuna eeldab kuuldu lahtimõtestamist ja osadeks jagamist.
Veebitahvli ülesanne - kuigi antud juhul ei ole see seotud päris õige osaga džässmuusika kujunemisest - on samuti mõeldud analüüsimiseks, loetu ja muusikanäidete põhjal järelduste tegemiseks ja siis õiget tüüpi pala leidmiseks veebist.
Biheivioristliku õppimise alla võiks sobida juhendite järgi keskkondade tundmaõppimine. See on miski, mis tuleb nö lihtsalt ära õppida ja selgekssaamiseks paar korda läbi "harjutada".
Samuti peaks olema testiga. Kuna siin on vaid faktiteadmiste kontroll, siis läheb see ilmselt biheiviorismi alla.
Tegemist oli muusikaloo tunniga, sissejuhatav osa teemasse džässmuusika, täpsemalt "Džässmuusika ajalooline taust ja džässmuusika tunnusjooned".
Tunni peaaegu täpset kirjeldust saab näha SIIN.
Suures nägi tund välja selline:
1. Tutvumine IKT vahenditega Coggle ja Padlet
2. Tutvumine tekstide ja muusikanäidetega
3. Coggle ideekaardi ülesanne paaristööna
4. Padlet veebitahvli ülesanne rühmatööna
5. Test Google Form
Kui ma seda tunnikava koostasin, siis vähemalt ideaalis mõlkus mul meeles kognitiivne ja mitte biheivioristlik õppimine. Ideekaardi koostamine iseenesest on kognitiivne tegevus, kuna eeldab kuuldu lahtimõtestamist ja osadeks jagamist.
Veebitahvli ülesanne - kuigi antud juhul ei ole see seotud päris õige osaga džässmuusika kujunemisest - on samuti mõeldud analüüsimiseks, loetu ja muusikanäidete põhjal järelduste tegemiseks ja siis õiget tüüpi pala leidmiseks veebist.
Biheivioristliku õppimise alla võiks sobida juhendite järgi keskkondade tundmaõppimine. See on miski, mis tuleb nö lihtsalt ära õppida ja selgekssaamiseks paar korda läbi "harjutada".
Samuti peaks olema testiga. Kuna siin on vaid faktiteadmiste kontroll, siis läheb see ilmselt biheiviorismi alla.
Tubli. Kindlasti on tegemist valdavalt kognitivistliku materjaliga. Coggle ja Padlet panevad õpilase tõepoolest ise tuhnima. Samas eks see ole ka Sinu poolt soovitud tegevus, et nad Sinu jaoks loodetud tulemuseni jõuaksid.
VastaKustutaTaolise põneva materjali lugemine, ärgitab kindlasti köie läbi kuulama
Aet! Sa andsid mulle väga hea idee, kuidas Padlet`ti tunnis kasutada. Kas õppijad saavad samal seinal ka kaasõppija tööd kommenteerida?
VastaKustutaNo super! Tundub, et jah, aga proovime järele! Proovisin seda reguleerida nupust seaded - privacy, lubades nähtavuseks (visibility) "totally public" ja selle lisandina omakorda "can write" (enne oli can view). Lisasin omalt poolt ka kaks kommentaari. Kommenteertagu aga veel!
VastaKustuta